Subscribe

Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

Thursday, February 12, 2009

Award???


Saya di tagged oleh miswe, apakah award ini?
Award Cute Blogger. Saya amat tidak faham kerana saya tidak cute.
Atas dasar keperimanusiaan,
saya buat juga la award masuk bakul angkat sendiri ni.
Walaupun tidak ramai yang mengunjungi blog saya.


10 THINGS ABOUT MYSELF

1. Saya seorang yang slow untuk memulakan bicara pada kawan baru. Oleh itu, acapkali saya di cop sebagai seorang yang garang dan sombong.
2. Pada umur 15 tahun, saya telah di raba oleh mamat gay di atas perkarangan Malacca Parade.
Ketika itu saya overnight di Melaka untuk berfoya-foya bersama 2 rakan yang lain. Saya lari lintang pukang menyelamatkan diri.
3. Hidup saya di dalam sukan, lebih tertumpu kepada serving to finishing.
- Football : Winger
- Volleyball : Setter
- Takraw : Feeder
4. Saya amat membenci taugeh tapi saya suka makan kerepek.
5. Saya telah mengenali miswe selama 10 tahun, memulakan langkah ketika perkenalan mencecah 5 tahun, dan 9 hari untuk menunggu jawapan mutlak daripadanya..
6. Saya seorang yang bermasalah ketika bersekolah menengah. Menceroboh aspuri adalah hobi saya.
7. Saya akan membeli kereta tidak lama lagi, dengan menggunakan duit sendiri.
8. Pernah menjadi nelayan laut dalam ketika baru sahaja habis SPM dan pernah ditangkap polis marin kerana menangkap hasil laut kurang 200 meter dari persisiran pantai.
9. Seorang pegawai muda rejimen askar wataniah yang sudah pencen.
10. Bekerja di syarikat semiconductor yang mengalami krisis ekonomi yang teruk.

Teruskan membaca blog saya walaupun tiada yang berminat membaca blog ini.


6 ORANG YANG DITAGGED UNTUK AWARD INI
NIL
NIL
p/s: Saya tidak mempunyai rakan blogger yang ramai kerana blog saya tidak best.


THE RULES TO RECEIVE THIS AWARD ARE:

1. Copy badge "2008 Cute's Blogger Award" above to place it in your blog.
2. Link/story about the person who tagged you.
3. Every blogger must state 10 things about themselve before choosing other people to give the award.
4. You have to tag 6 people & list their names here.
5. Dont forget to visit their blog & tell them that they've receive the award.
Thank You!

2 comments: